Friday, September 11, 2015

HAGHI INI TAK MENGEGHOPEH KE MANA-MANA.

Assalamualaikum,

Haghi ini teman tak kemana-mana, duduk di pebabat jer tiada tugas besor yang dijalankan. Ater idak ler mongo jer ato nganger jer molot macam buaya nunggu lango. Haghi Senayan ni teman nak bertawajuh ke Kolej Vokasional Seri Iskandar ada mesyorat (rasmi). Malam Ahad ni teman balik Kuale ada majlih Makan malam di Kolej Vokasional Kuala Kangsar. Ghabu depan (cuti hari Malaysia)  teman nak ke Serawak lawatan penanda aras. Teman ke Serawak dengan bos  dan kengkawan staf seghamei 20 oghang. Nampak macam sebok yaamat...tak maner sebuknyer. Mintak pada tuhan yo badan sehat nak ke mana-mana pun takda halangan janji modei ada bertimbun dalam pokit yerk.. Menung punya menung petangni teghingat kan blog teman dan teghuih tulih apa yg nak teman tulih. Ater ini je ler yang ada mun hapah pun idak nak dilabunkan yor ler teman beghundor....keh3

Itu ajer...Wassalam..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete